Helt underbart

Jaa det var det. Känslan av sjukt rolig träning som tar bra på en är helt underbar! Jag behöver dessutom inte skämmas för där var folk som både är äldre och yngre än mig och vissa har dessutom samma kropp som mig! Taktkänslan har ju blivit bättre vilket innebar att jag hann med plus att det blev mycket roligare. Nää helt underbart var det faktiskt! Nu ska jag peppa till spinningen på torsdag! Längtar redan. Har inte på väldigt länge känt sån lycka efter ett träningspass:) överdriver jag? Inte ett jävla skit:)
Nu blir det bingen, jobb väntar imorgon! Önska mig lycka till att komma upp ur sängen imorgon;)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0