Ibland undrar man

Jag har pluggat och valt att jobba med barn, hur kommer det sig då att man varje dag får jobba med vuxna då också? Alltså vuxna som inte förstår sig på yrket med barn trots att man är utbildad pedagog? Aka, ibland undrar man iaf.
Imorgon är det Filips dag, han blir ett år äldre, undrar om han kommer bete sig äldre då;) haha. Dålig humor, i know! Presenten är hemma och imorgon måste jag vara elak nog och väcka han typ vid fem:S stackarn. Har nämligen öppningen imorgon och jag vill ju inte lämna presenten här hemma så att han ska få öppna den helt själv. Vill ju se hans min när han ser vad han får:)
Annars imorgon så måste jag tyvärr plugga och sen göra mat till min älskling:)
Nääs nu är det snart dags för sitcom tisdag:) ska kanske mysa med Filip innan;)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0