Klockan 19.30

Då startar mitt steppass på Friskis. Japp jag är nervös så in i helvete! Har inte varit på gruppass på jag vet inte hur länge! Är dock peppad men sjukt nervös! Det går som det går helt enkelt! Men jag är sjukt trött på min kropp nu så det måste hända något och vad kan vara bättre är förändrad kost och att börja träna?
För övrigt idag så har jag kört och skämts med bilen som låter som om den snart kommer klaffa ihop mitt på gatan! Det ska tydligen ha med bromsarna att gör. Så vi ska lämna in vår stackars bil! Antagligen.
Denna veckan började sportlovet för skolbarnen. Detta innebär att där typ inte finns några barn på förskolan. Vi hade tjugo barn av fyrtiotre typ. Liiiite barn!
Man ska ju inte klaga direkt:P
Nää nu ska jag peppa till träningen.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0