Längtan

Helt sjukt vad jag faktiskt längtar tills imorgon! Imorgon är det step igen:) jeeej! Innan jag ska på träningen ska jag försöka hinna med att åka till center syd och införskaffa mig nya gympaskor:) kanske något roligt träningsplagg också om där finns:) som sagt, jag längtar tills morgondagen:) annars denna veckan består av plugg, har tenta i no på fredag. Sen onsdag ska jag träffa Helena :) och på lördag ska vi till helsingör, så blir ingen kampsportsträning på lördag:/ blir kanske affrodans istället på söndagen:) som ni märker är jag sjukt pepp till träningen:) hoppas nu bara det håller i sig föralltid denna gången:)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0