Lördag morgon och jag är uppe med tuppen!

Klockan är tjugo i åtta!!!!! Jag gäspar dock stort men igår bestämde jag mig för att vara med på ett gympa pass på Friskis och då ska jag fan det alltså! Klockan tio börjar passet och jag ska in tidigare så att där finns plats till mig:) innan dess ska jag äta en snabb frukost, byta om och ta Lexxi på promenad. Igår hade jag och Filip bara myshäng här hemma. Lagade god mat och åt gotte i sängen och tittade på film! Verkligen Nice:) hade stängningen igår men va hade slut på barn redan klockan fem så det var bara att åka hem:) skönt att sluta tidigt en fredag faktiskt! Nä, dags för en shake, kaffe och en banan i hopp om att vitlöksdoften ska försvinna;)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0