Måndag igen

Dags för jobb igen! Känns helt ok men är inte allt för pigg. Ska snart gå upp, sätta igång kaffet och göra mig redo för bilfärd till jobb. Helgen har varit fullt upp. Iaf lördag och söndag, fredagen spenderade jag med mamma och pappa eftersom Filip var på Ven med jobbet. Fast jag var ingen kul gäst , haha som somnade ganska tidigt i deras soffa. Men är man trött så är man. Fick lägga mig en stund i deras säng också innan det var dags att köra hem. Lexxi gjorde mig sällskap var jag än gick;). Lördagen tog jag sovmorgon:) Nice. Sen kom Filip hem och jag tog en snabb runda till center syd innan det var dags för johannas dop, tias och linas underbara dotter! Och sista dagen på veckan, Filips kalas. Blev bara kaffekalas men det räcker! Blev inte så långvarigt och efter åt vi hämtmat med Filips föräldrar och syster m. Familj.
Nu måste kaffe göras innan jag somnar om igen!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0