Måndag

Ny vecka igen. Kom hem från träningen för någon timme sedan. Har nyss ätit och är allmänt belåten idag:) köpte även mig nya skor idag:) träningsskor, och även ett fyra månaderskort på friskis:) nu ska jag bara försöka hitta en dag till att träna på men schemat är lite tajt. Aja, det löser sig:)
Idag har något underligt hänt, jag har nämligen en leverfläck på min kind. Den är inte för fem öre fin och den syns en del. Men jag avskyr läkare och bara tanken på att någon ska skära bort något från min kind, därför har jag inte tagit bort den tidigare, och nu får jag mig en ordentlig smäll på fingrarna för det. För det var ju helvete vad den är öm idag! Plus att den har svullnat lite. Mamma sa till mig att det var dags att få iväg med den där jävlen nu. Suck. Får se hur den känns imorgon, vill helst slippa gå iväg till läkaren. Men man ska ju inte leka med leverfläckar.
Morgondagen blir bara jobb, storhandla och laga mat.
Fortsatt trevlig måndag;)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0