Mot helvetet!

Ja så kallar jag skolan numera. Trött på att behöva åka dit mer!! Ahaa! Idag ska jag dit för handledning. Med ny handledare. Får se hur det går. Jag bara önskar att jag vore färdig nu. Trött på skiten, vill bara ha jobb och sambo och hund och katt att tänka på nu! Inget mer! Undrar hur lång tid detta kan ta?!
Aja,det är fredag idag! Nice! Blir dock en massa bakande och sånt mög idag! Men innan dess blir det skola och sen hem och hämta jycke. Och vidare till mamma för fika! Klockan ett har jag och mamma dejt. Skypedejt med syster yster som åker runder i fina Australien! Hon och hennes kompis har fått jobb på en farm nu så dem ska fortsätta vidare ut på "landet" och då kan det ta ett tag innan vi hör från henne igen. Har inte sett henne sedan dagen innan hon åkte till Stockholm(11 januari) så ska bli kul att se hur hon mår och hur hon ser ut nu. Min älskade syster yster.
Helgen i övrigt består av bus och fix och plugg:) mer om detta på söndag:)
Trevlig helg på de!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0