Rökfri och börjat träna:)

Helt rökfri har jag dock inte varit. Jag har sedan nyår rökat vid två tillfällen, båda när jag har druckit. Så jag känner mig faktiskt ganska duktig:) i veckan började jag ju att träna, idag blev det spinning. Man kan ju säga att man är ju inte som man brukade vara;) Och det är ju just av den anledningen som jag började träna och försöker gå ner i vikt. Sedan jag började min viktminskning har jag gått ner tre kilo:) har dock inte mätt mig än, är aningen rädd för det så jag drar mig för det ett tag till helt enkelt. Men nu har jag stått stilla ett tag så det börjar bli lite tråkigt, men det är bara att stå ut, snart så fortsätter viktminskningen igen. Hoppas jag :)
Nu blir det soffan och tvn. Är nyduschad och väntar på att Once up in a time ska börja. Fortsatt trevlig torsdag på er:)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0