2012

Såja då var all jul/nyårs hysteri över. Är det nu man ska kunna pusta ut? För tänk er det har jag fått göra. Jag har haft älsklingen hemma nu i två veckor snart. Vilket är helt underbart!! Nyår spenderades hemma hos oss tillsammans med Tias, Lina och lilla Johanna. Bara massa spel, dricka och jävla massa mat. Inget speciellt utan bara mys! Bästa nyåret på länge kan jag ju tala om. Året som kommer blir ett händelsefullt år, hoppas jag. jag kommer inte avslöja något än, det berättas efter hand som det händer :) nu är det dessutom bara ett år och fem månader kvar tills jag och Filip ska gifta oss. OMG!! Är jag gammal nog att gifte mig? HELL YEAH!!! Jag längtar faktiskt. Men det är mycket som ska fixas och donas. Tur att vi bara ska ha ett litet bröllop men familj och vänner. Ingen släkt utan bara de närmsta. Mamma, pappa systrar med respektive. mormor, morfar, farmor, farfar och våra vänner :) ca 30 personer. JEEEJ!! I LIKE!! Litet och personligt :) nä men som sagt! Jag längtar!! Så året kommer bestå av mycket planering också.. nu ska jag se om jag kan få upp lite bilder här till Madde! Kommer bara några månader försent men ändå :P haha.. Eller du madde! Dem ligger på facebook :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0