Bara för att jag kan

Då var jag klar med körkortet.:) jag klarade uppkörningen i torsdags. Så jävla gott! Så nu är jag ute och kör för fulla muggar. Efter uppkörningen åkte jag hem där Filip väntade på mig. Så åkte vi raka vägen till center syd för att förlänga mitt abonnemang varav att jag fick byta telefon. Så jag valde faktiskt en iPhone. Japp, jag är som alla andra nördar nu;) men jag är nöjd:) . Efter center syd körde jag till Helsingborg, till jobb. Detta för att veta var jag skulle köra dagen efter och det gick hur bra som helst:). Fredags var det Malmö som gällde på kvällen efter jobbet. Hem till Madde där den gamla gruppen väntade på mig. Åt och drack gott. Lördag blev det välja och hyllinge. Handla mat och lite annat smått och gott tillsammans med mamma och pappa. Helgen har varit lugn och skön men den har gått alldeles för fort. Men så är det. Längtar tills mitt körkort kommer nu så att man slipper den jävla lappen. Nu tackar jag för mig:)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0