Imorgon gäller det. Imorgon kanske jag har...

Imorgon gäller det. Imorgon kanske jag har det jag har kämpat för ett tag nu. Imorgon kanske jag har körkort! Jag vill berätta för jag har berättat för alla andra, och det betyder inte att jag är säker på att jag kommer klara det. Men klarar jag inte det är det ju inte hela världen, eller hur? Men förhoppningsvis klarar jag det:-) på fredag blir det lite tjejkväll skulle man kunna säga:-) ska till Malmö och träffa gamla gruppen igen:-D det ska bli så jävla kul:-) aja nu har jag berättat att jag ska köra upp imorgon så kuggar jag så blir det ju lite pinsamt;-) haha


Ett öre för dina tankar
Postat av: Kajsa

LYCKA TILL!! Det kommer gå toppen bra! Fast du kanske redan ahr kört upp vid denna tiden :p

2012-01-26 @ 14:19:16

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0