Lördag, redan. På måndag börjar jag jobba ...

Lördag, redan. På måndag börjar jag jobba igen, vilket innebär att min semester är slut på söndag. Inte så pepp till att börja jobba och plugga samtidigt igen. Inte alls pepp på det. Ibland undrar jag om jag någonsin kommer ta examen. Känns inte så ibland. Ibland ångrar jag att jag tog jobbet, jag trodde inte att det skulle bli såhär tufft! Ibland vill jag bara vara hemma resten av livet, bli hemmafru eller något, fast jag vet att jag hade blivit rastlös som fan. Ibland är livet för jävligt, men oftast är det underbarn:-) man kan oftast sätta ord på vad som är jobbigt och dåligt, jag är duktig på det iaf. Men det som är bra sätter man inte lika ofta ord på mer är underbart. Då vet alla vad man menar:-) och även om jag tycker det ska bli skit att börja jobba igen så är ändå min omgivning underbar:-) flummigt inlägg, men det blev som det blev bara:-) förresten, vet inte om jag sagt det innan, men jag har klarat uppskrivningen till körkortet:-) fick en poäng över godkännt:-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0