Dagen är här

Nu är dagen här då jag börjar med en ny livsstil. Ni måste tänka en utav många löften jag har gett. Jag har ju testat det mesta kan man ju tycka;) men nu är det allvar, igen;) börjar min dag med en halv vaniljshake blandat med osötat chai te. Faktiskt gott måste jag säga. Detta kan jag ju vänja mig vid;) jag fick reda på en massa tips man kunde göra för att göra shakesen godare och roligare. Detta var ett av dem. Och jag är helnöjd med det! Jag är verkligen taggad nu:)

Nu har jag precis druckit upp min shake och satan i gatan vad den var god, ärligt!:)

Nä nu ska jag göra mig redo för opponering:/

Håll alla tummar och tår för mig nu! Jag ska lyckas, jag ska klara detta, jag ska bli hälsosam! 20 kilo kvar att gå ner! Detta är bara början! Två kilo i veckan och om tio veckor är jag i mål och börjar på en ny start, att hålla vikten!

Förresten! Visste ni att det tar två år (TVÅ ÅR) för kroppen att vänja sig vid den nya vikten? Så när man har nått sitt mål så börjar den största utmaningen, att hålla vikten! För kroppen vet bara att den överlevde vid den gamla ohälsosamma vikten och vill därför gå upp dit igen eftersom den inte vet om den överlever i den nya hälsosammare och smalare kroppen! Tänk på det! TVÅ ÅR!

Nu är det hej då;)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0