Tredje inlägget idag

Ja, idag har jag varit aktiv här. Tror det har med att göra att jag har varit ledig idag;) då har man ju mycket tid att fylla ut:)
Var och vägde in mig idag igen. Gjorde det även igår när jag var på första mötet. Och bara idag har jag gått ner ett halvt kilo och en procent fett:) det gillas:) hon sa att jag kommer antagligen gå ner fem kilo den första veckan. Man chockar ju kroppen på något vis. Aja. Detta kommer vara skit jobbigt och påfrestande men samtidigt skit kul:)
Träningen idag har bestått av:
Promenad 30 minuter, förbränning 218 kalorier
Gym: pw 13 minuter 20 minuter löpning (4km) styrketräning, förbränning 550 kalorier.
Ätit: 500 kalorier

Det var allt för idag:)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0