Äntligen fredag!

Idag har jag faktiskt inte jobbat.. Idag blev det en tur till Malmö istället för att skriva tenta, som för övrigt gick skit! Men men, på det igen antar jag!
Sen har jag varit heeeelt slut. denna veckan har jag varit jättetrött av mig.. Sovit dåligt antar jag, vilket jag vet att jag gjorde i veckan iaf.
Jag var aningen depp efter tentan idag så när jag kom hem la jag mig bara på soffan och somna i några timmar. Och nu precis gick jag in på datorn för att se om jag och Eva kom in på Reggio Emilia träffen som anordnas via Helsingborg. Och visst fan gjorde vi det :D Så jävla gott!! det räddade verkligen mig helg:) Ska bli skitkul att ägna två dagar åt att prata om Reggio Emilia pedagogik:) Den pedagogiken som jag faktiskt står för:)

Imorgon blir det Helsingör med älsklingen, mamma och pappa! Söndag ska jag först träffa Cammi och sen ska jag träna och sen blir det väll att vårstäda här hemma :)

Nu blir det mat: Thailändsk fläskfilé!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0