once you go black you never go back!

Nu menar jag ju inte hudfärg utan idag snackar jag om kaffe!
I början när jag började dricka kaffe hade jag både socker och mjölk i. Sen slutade jag med mjölken och till sist slutade jag med sockret och nu kan jag verkligen inte gå tillbaka till mjölk och socker. Det kom jag på nu när jag gjorde kaffe, bara så ni vet ;) Nä men jag tror jag testade pappas kaffe för ett bra tag sedan och han har socker i sitt kaffe och fyyyy fan vad det smakar skit! Verkligen! Jag dricker inte kaffe så ofta, bara ett par gånger i veckan, ungefär då när Filip orkar sätta på en kanna:P Men nää, det ska vara svart: once you go black you never go back!

Idag står det plugg på schemat! Ska lämna in en ny del till min handledare på examensarbetet på torsdag! Så nu pluggar jag för fulla muggar.. Ganska intressant faktiskt! Det kapitlet jag håller på att utveckla ännu mer nu handlar om Leken som ett språkutvecklande verktyg. Och det gillar jag! Det är intressant!

Ikväll ska jag för sörsta gången i mitt låååååååånga liv ;) testa på Yoga! Ohh yes! Jag är stel som ett kylskåp men inte fan skrämmer det mig inte! Det ska hålla på i en och en halv timme, tufft! Måste ju påstå att träningen går ganska bra just nu! Förra veckan hann jag bara träna en dag men vissa veckor har man fullt upp helt enkelt.. Denna veckan blev det Step (i vanlig ordning) igår, idag Yoga 1, imorgon tänkte jag testa på Box och på torsdag Core. Fyra dagar på en vecka är väll ganska lagom, eller? Kanske blir Afro-dans på söndag också. Aja, det går bra nu iaf! Det är varierande och kul. Plus att jag IGEN har ändrat om min kost! Vilket evigt tjat om min kost och vikt, eller hur? Iaf, jag har gått med i viktväktarna online nu. Inga möten, bara goda recept och att jag ska räkna points. Fast jag tar med lite GI recept också! Äter inte allt för mycket kolhydrater längre, tror jag :S
Nä men nu ska jag se om detta kan hjälpa mig att gå ner i vikt! Jag hoppas iaf!

Nu måste jag återgå till mitt pluggande!
<<Chingeling>>

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0