Söndags ångest

Dags för jobb imorgon igen. Jag tycker om mitt jobb men jag tycker även om att vara ledig! Helgen har varit lugn, precis som alla andra höll jag nästan på att säga. Men iaf, fredag hade jag och Filip filmmaraton. Lördag gick vi upp tidigt och åkte iväg till helsingborg för att ta båten till Helsingör. Strosa runder och jag hittade två par skor som ersatte de skorna som Lexxi tuggat sönder. Plus fyra flaskor vin och ost och såklart tulpaner:) Nice. Sen blev det middag hemma hos mamma och pappa med spel och vin:) och idag började jag morgonen ganska tidigt, redan klockan åtta var jag pigg och gla;) så jag gick upp och börja städa. Filip gjorde sällskap efter ett tag så nu är här städat och fint igen:) sen blev det en fika med Cammi i stan:) var evigheter sedan. Det är sjukt vad tiden kan gå fort. Vi kom fram till att det var kanske ett år sedan vi sågs sist. Och det är ju helt sjukt. Men man skaffar sig olika intressen och annat. Men det är jävligt synd. Iaf, hoppas bara inte det tar för lång tid innan i ses igen. Imorgon ska jag och Filip till Malmö och eventuellt hämta hem en skohylla vi vill ha i hallen:) vi ska nämligen, vid något tillfälle när vi finner tid, måla om i hallen och göra den mycket mer praktisk:) Nää nu ska jag upp och kolla tv där uppe istället. Godnatt:)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0