Helgen går alldeles för fort

Då var det söndag igen. Och imorgon börjar en ny jobbvecka. Det jag har att se fram emot är att jag iaf slutar ett på fredag:)
Helgen har varit lugn i vanlig ordning;) fredags var vi hemma hos Filips föräldrar och grilla tillsammans med Filips mammas syskon och föräldrar. Sen lördag åkte Filip till Tyskland och handla dricka så jag hade hela dagen för mig själv:) vilket resulterade i sovmorgon och möblerings förändringar;). Sen tog vi bara det lugnt. Idag däremot har vi håller på i trädgården lite och sen åkte vi och hämta mina föräldrar och vidare till husvisning. Vår första husvisning:) gick bra men var inget för oss. Och nu har vi precis varit och handlat till veckans middagar och luncher. Så jag ska hjälpa Filip att packa upp. Ha det fin fint.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0